Login / Registration

Go to Foodii.si | For restaurants

Regulations

service Foodii.si

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA FOODII

1. člen: SPLOŠNE DOLOČBE

  1. Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: "Splošni pogoji") določajo pravila in pogoje uporabe spletnih storitev, dostopne na naslovu "foodii.si", vključno z vrstami in obsegom storitev, ki se izvajajo elektronsko preko omenjene spletne strani, ter pogoje in postopke za sklepanje pogodb o elektronskem izvajanju storitev in postopke za reševanje pritožb.

  2. Vse opredelitve, zapisane z veliko začetnico, imajo pomen, določen v teh Splošnih pogojih.

  3. Ti Splošni pogoji so sestavljeni skladno z Obligacijskim zakonikom Republike Slovenije (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje in drugimi zakonskimi in podzakonskimi akti, ter ostale veljavne slovenske in evropske zakonodaje.

  4. Storitev, dostopna na domeni foodii.si, upravlja Ponudnik storitev v smislu 2. člena, točke 5 teh Splošnih pogojev.

  5. Sprejem Splošnih pogojev je prostovoljen, vendar brez sprejema Splošnih pogojev uporaba Storitve ni možna.

  6. Ti Splošni pogoji so namenjeni:

    1. Predstavnikom Restavracij in Doživetij

    2. Uporabnikom.

  7. Ponudnik storitev zagotavlja Uporabnikom storitve, ki omogočajo oddajo Rezervacij; nakup Doživetij in Kulinaričnih dogodkov, odvisno od Ponudbe posamezne Restavracije ali Doživetja, z uporabo Storitve.

  8. Storitev, ki jo Ponudnik nudi Uporabnikom, je brezplačna, razen če je izrecno navedeno drugače v teh Splošnih pogojih ali v Splošni pogojih o Dodatnih Storitvah.

  9. Plačila, povezana z naročili jedi, rezervacijo miz, dostavo jedi ipd., pobirajo Restavracije na način in v obliki, določeni v posamezni Ponudbi Restavracije, vključno z vnaprejšnjimi plačili.
    Plačila, povezana z rezervacijo in nakupom ponudb doživetij pobirajo Doživetja na način in v obliki, določeni v posamezni Ponudbi Doživetja.

V primeru vnaprejšnjih plačil lahko Ponudnik storitev zaračuna stroške storitve v znesku, določenem ob oddaji Rezervacije oziroma nakupa Doživetij.



2. člen: DEFINICIJE

  1. PRAVILNIK – izraz, ki se v teh Splošnih pogojih uporablja kot sopomenka za »Splošne pogoje poslovanja« oziroma »FOODII POGOJE«. Nanaša se na enaka pravila in pogoje uporabe storitev na platformi Foodii ter ima enako pravno veljavo. Ne glede na poimenovanje (»pravilnik«, »pogoji« ali »Splošni pogoji poslovanja«) se vse določbe razlagajo kot enoten pravni dokument, ki ureja razmerja med Foodii, Uporabniki in ponudniki storitev (Restavracijami in Doživetji).

  2. REGISTRACIJSKI OBRAZEC – obrazec, ki omogoča registracijo Uporabniškega računa s strani Uporabnika.

  3. UPORABNIK – vsaka fizična oseba, ki je potrošnik, ter pravna ali fizična oseba, ki ni potrošnik, in je opravila rezervacijo ali nakup na spletni strani foodii.si, pri čemer določene, v teh pogojih poslovanja navedene pravice pripadajo le kupcem, ki so potrošniki, kot je to v nadaljevanju izrecno opredeljeno tudi v posameznem poglavju teh pogojev poslovanja. V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je kupec fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

  4. UPORABNIŠKI RAČUN – prostor, dostopen Uporabnikom po prijavi, kjer Uporabniki izvajajo dejanja in operacije, povezane z uporabo storitev Ponudnika storitev.

  5. PONUDBA – oglas, ki ga Restavracije ali Doživetja posredujejo Uporabnikom prek Storitve in se nanaša na gastronomske ponudbe, ponudbe iz segmenta doživetij ali povezane oziroma kombinirane ponudbe.

  6. PONUDNIK STORITEV – družba Bartez d.o.o. s sedežem Vilharjeva cesta 29, 1000 Ljubljana, vpisana v sodni/poslovni register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Ljubljani, opr.št. Srg 2025/944, z davčno številko DŠ: SI80907822 in matično številko: 9828516000, elektronska pošta info@foodii.si .

  7. STORITEV – spletna storitev, dostopna na naslovu www.foodii.si, katere vse pravice pripadajo Ponudniku storitev in ki omogoča rezervacijo miz v Restavraciji oziroma rezervacijo Doživetja; naročila z osebnim prevzemom ali dostavo, ki jih izvajajo Uporabniki, kot stranke Restavracij; nakup posameznega Doživetja s strani Uporabnika in se izvajajo pri ponudniku Doživetja ali kaj drugega.

  8. APLIKACIJA – aplikacija, ki deluje na operacijskih sistemih IOS ali Android in omogoča izvedbo rezervacij, nakup doživetja ali katerekoli druge storitve, dostopne v Storitvi.

  9. RESTAVRACIJA – gostinski lokal z natakarsko postrežbo, kjer poteka konzumacija za mizami, ter – odvisno od storitev, ki so na voljo v posamezni Restavraciji – ponuja osebni prevzem, dostavo naročenih jedi ali kulinarični dogodek.

  10. PREDSTAVNIK RESTAVRACIJE – lastnik Restavracije ali druga oseba, pooblaščena za delovanje v imenu lastnika Restavracije.

  11. DOŽIVETJE – katerakoli turistična, kulturna, športna in adrenalinska aktivnost, ki ponuja obogatene in tematsko raznolike izkušnje za posameznike, pare ali skupine.

  12. PREDSTAVNIK DOŽIVETJA – lastnik Doživetja ali druga oseba, pooblaščena za delovanje v imenu lastnika Doživetja.

  13. STORITVE – storitve, ki jih Ponudnik storitev zagotavlja elektronsko v skladu s temi Splošnimi pogoji, v obliki omogočanja dostopa do Računa v Storitvi in možnosti izvajanja Rezervacij ali nakupa Doživetij

  14. PODATKI – podatki Uporabnikov, vključno z osebnimi podatki, obdelani z namenom izvajanja Storitve, vključno z izvajanjem pogodbe, sklenjene med Ponudnikom storitev in Restavracijo ali Doživetja.

  15. REGISTRACIJA – postopek, pri katerem Uporabnik posreduje Podatke, ki so potrebni za uporabo Storitve.

  16. REZERVACIJA – Rezervacija doživetja, Rezervacija mize, Rezervacija mize s konzumacijo, Rezervacija za osebni prevzem, Rezervacija za dostavo ali druga rezervacija v skladu s Ponudbo Restavracije ali Doživetja.

  17. REZERVACIJA DOŽIVETJA – posredovanje informacij Doživetju o nameri Uporabnika, da koristi izbrano doživetje, ob določenem dnevu ter uri za določeno število oseb.

  18. NAKUP DOŽIVETJA – proces, ki omogoča Uporabniku, da opravi nakup izbrane turistične, kulturne, športne ali adrenalinske aktivnosti, ki je ponujena na spletni strani ali aplikaciji Ponudnika storitev, vključno s plačilom in potrditvijo nakupa.

  19. REZERVACIJA MIZE – posredovanje informacij Restavraciji o nameri Uporabnika, da koristi mizo v določeni Restavraciji, ob določenem dnevu ter uri in za določeno število oseb.

  20. REZERVACIJA ZA OSEBNI PREVZEM – posredovanje informacij Restavraciji o nakupu iz Ponudbe določene Restavracije, specifično izbranih jedi, z osebnim prevzemom s strani Uporabnika.

  21. REZERVACIJA ZA DOSTAVO – posredovanje informacij Restavraciji o nakupu iz Ponudbe določene Restavracije, specifično izbranih jedi, z dostavo na točno določen naslov, ki ga navede Uporabnik.

  22. REZERVACIJA MIZE S KONZUMACIJO – posredovanje informacij Restavraciji o nameri Uporabnika, da koristi mizo v določeni Restavraciji, ob določenem dnevu ter uri in za določeno število oseb, skupaj z naročilom določenih jedi iz menija Restavracije.

  23. KULINARIČNI DOGODEK - organizirana gastronomska prireditev, ki jo lahko gosti Restavracija ali Ponudnik doživetij, kjer se udeleženci srečajo, da bi doživeli izbrano kulinarično izkušnjo, ki vključuje posebne menije, degustacije ali tematsko kuhinjo.

  24. KULINARČNI DOGODEK V ORGANIZACIJI RESTAVRACIJE ALI DOŽIVETJA – kulinarični dogodek, ki ga neposredno organizira Restavracija ali Doživetje, pri čemer so odgovorni za načrtovanje, izvedbo in upravljanje vseh aspektov dogodka, vključno s pripravo hrane, storitvami in gostoljubjem.

  25. KULINARIČNI DOGODEK V ORGANIZACIJI PONUDNIKA STORITEV - kulinarični dogodek, ki ga organizira Ponudnik storitev, kjer Ponudnik storitev prevzame glavno vlogo pri koordinaciji, upravljanju in izvedbi dogodka, pogosto v sodelovanju z izbranimi Restavracijami ali ponudniki doživetij, da zagotovi celovito gastronomsko izkušnjo.

  26. SPLOŠNI POGOJI O DODATNIH STORITVAH – Splošni pogoji, ki ga določi Ponudnik storitev in opredeljuje podrobna pravila izvajanja drugih storitev, kot so določene v tem Splošni pogojiu.

  27. FOODII MANAGER – spletni vmesnik, ki ga uporabljajo Restavracije in ponudniki Doživetij za upravljanje rezervacij, ponudb, kulinaričnih dogodkov in vseh drugih podatkov, povezanih z njihovo prisotnostjo na platformi Foodii. Omogoča dostop do urejanja profila, razpoložljivosti, komunikacije z uporabniki ter drugih nastavitev, pomembnih za nemoteno delovanje storitev na platformi.

  28. FOODII MOBILE MANAGER – mobilna aplikacija, dostopna na napravah z operacijskim sistemom iOS ali Android, namenjena Restavracijam in ponudnikom Doživetij za upravljanje rezervacij in ponudbe v gibanju. Omogoča hitro prilagajanje razpoložljivosti, pregled tekočih rezervacij, komunikacijo z uporabniki ter osnovne spremembe profila in dogodkov – vse neposredno iz mobilne naprave.

  29. FOODII POGOJI – kratek izraz za “Splošni pogoji poslovanja Foodii”, ki določajo pravila in pogoje uporabe storitev sistema Foodii, vključno z rezervacijami, nakupi doživetij, uporabo aplikacije ter upravljanjem uporabniških računov in ponudb. FOODII POGOJI predstavljajo pravno zavezujoč dokument, ki ureja razmerje med Ponudnikom storitev (Foodii) in Uporabniki, kakor tudi med Ponudnikom storitev (Foodii) in Restavracijami oziroma ponudniki Doživetij.


3. člen: PRAVILA IN POGOJI UPORABE STORITVE S STRANI UPORABNIKOV

PRAVILA REGISTRACIJE RAČUNOV IN ODDANJA NAROČIL

  1. Za oddajo Rezervacije ali nakup Doživetja je Uporabnik dolžan opraviti Registracijo na spletni strani, dostopni na naslovu www.foodii.si, ali prek Aplikacije.

  2. Uporabnik se lahko registrira z uporabo svojega e-poštnega naslova ali prek uporabniškega računa na portalih Facebook, Google ali Apple.

  3. Registracija Uporabnika v Storitvi je brezplačna.

  4. Za izvedbo Registracije in ustvarjanje Računa je potrebno:

    1. Izpolniti Registracijski obrazec, vključno s posredovanjem naslednjih Podatkov:

      • e-poštni naslov,

      • telefonska številka,

      • ime in priimek,

      • spol

      • datum rojstva

      • kraj bivanja

      • ustvariti geslo.

    2. Sprejetje teh Splošne pogoji poslovanja.

    3. Klikniti na polje "Registriraj se."

  5. Podatki, navedeni v točki 4, so nujno potrebni za izvedbo Registracije in oddajanje Rezervacij oziroma nakupa Doživetij v skladu s Splošni pogoji. Posredovanje drugih podatkov (npr. prehranske preference, priljubljene kuhinje ali jedi, datum rojstva, osebni status, življenjski slog itd.), navedenih v Storitvi/Aplikaciji, je prostovoljno.

  6. Ustvarjanje in uporaba Računa je prostovoljna in brezplačna.

  7. Pogodba o zagotavljanju storitev, ki zajema ustvarjanje in vodenje Računa, je sklenjena z izvedbo zadnjega dejanja, določenega v točki 4 zgoraj, s strani Uporabnika.

  8. Uporabnik lahko kadar koli in brez navedbe razloga prekine pogodbo o zagotavljanju storitev, ki zajema ustvarjanje in vodenje Računa, tako da Ponudniku storitev pošlje ustrezno zahtevo prek e-pošte na naslov: info@foodii.si ali samostojno izbriše Račun v Storitvi. Zahteva mora biti poslana iz e-poštnega naslova, navedenega ob Registraciji.

  9. Prek Storitve ima Uporabnik možnost iskanja Ponudb in oddajanja Rezervacij ter nakupa Doživetij po lastni izbiri.

  10. Pogoj za oddajanje Rezervacij in nakupov Doživetij je, da se Uporabnik seznani z vsebino teh Splošnih pogojev in jih sprejme.

  11. Uporabnik lahko odda Rezervacijo na podlagi Ponudb Restavracij oziroma odda Rezervacijo ter nakup Doživetja na podlagi Ponudb Doživetij v obsegu, določenih v teh Ponudbah.

  12. Pri Rezervaciji mize ali Rezervaciji mize s konzumacijo izbiro konkretne mize in njeno dodelitev Uporabniku določi izključno Restavracija.

  13. Uporabnik lahko po oddaji Rezervacije ali nakupa Doživetja stopi v stik z Restavracijo ali Doživetjem prek komunikatorja, dostopnega v Storitvi/Aplikaciji. Ponudnik storitev ne prevzema odgovornosti za dostopnost Restavracije ali Doživetja v okviru tega kontakta, vključno z odgovori in informacijami Restavracij ali Doživetij.

  14. Po oddaji Rezervacije Uporabnik prejme potrdilo prek e-pošte in SMS-a ter možnost shranitve informacij o Rezervaciji v koledar svojega telefona. Če je Rezervacija oddana prek mobilne aplikacije, Uporabnik prejme potrdilo tudi v aplikaciji.

  15. Uporabnik je dolžan opraviti plačilo Restavraciji ali Doživetju v znesku in na način, določen v Ponudbi.

  16. Pri Rezervacijah Dostave ali Osebnega prevzema zneski, navedeni v Ponudbah, vključujejo celotno ceno z DDV ter stroške dostave in embalaže. Dodatni stroški lahko Uporabnika bremenijo le ob njegovi predhodni privolitvi.

  17. Če je v skladu s Ponudbo za Rezervacijo potrebno predplačilo, je pogoj za izvedbo Rezervacije izvedba predplačila.

  18. Rezervacija Doživetja se lahko samo ter izključno izvede le ob hkratnem nakupu posemeznega doživetja pri ponudniku Doživetij.

  19. Rezervacija velja za čas, določen v Ponudbi ali drugače naveden s strani Restavracije ali Doživetja.

  20. Če Uporabnik ne koristi oddane Rezervacije brez predhodne odpovedi, prejme opozorilo Storitve. Po treh opozorilih se Račun trajno blokira brez možnosti ponovne aktivacije ali ustvarjanja novega Računa.

  21. Restavracija ali Doživetje lahko odpoveta Rezervacijo. V tem primeru lahko predlagata drug termin, ki ga Uporabnik po njegovi želji sprejme.

  22. Če predplačilo Uporabnika v skladu s Ponudbo Restavracije velja za vračljivo, se Uporabnik obrne neposredno na Restavracijo, ki naroči Ponudniku storitev vračilo sredstev v enaki obliki, kot je bilo opravljeno plačilo.

  23. Pri Rezervacijah s plačilom kavcije mora Restavracija odšteti znesek kavcije od končnega računa.

  24. Uporabnik lahko po koriščenju Rezervacije ali Doživetja poda mnenje in oceni obisk v Restavraciji ali Doživetju. Restavracija ali Doživetje lahko odgovarjata na komentarje, vključno z izpostavljanjem nepravilnosti v podanih ocenah.

  25. Uporabnik soglaša z prejemanjem sporočil Ponudnika storitev prek e-pošte in SMS-a z zahtevo za mnenje ali oceno.

  26. Uporabnik sprejema naslednja pravila marketinga Storitve:

  1. Uporabniški vmesnik omogoča podajanje soglasja za notranji marketing (dejavnosti pred, med in po Rezervaciji) in zunanji marketing (dogodki, nove Restavracije ali Doživetja, novi Kulinarični dogodki ali razne druge promocije).

  2. Soglasje za zunanji marketing lahko Uporabnik kadar koli spremeni v uporabniškem vmesniku Storitve.


4. člen: PRAVILA IN POGOJI UPORABE STORITVE S STRANI RESTAVRACIJ ALI DOŽIVETIJ

  1. Pogoj za uporabo Storitve s strani Restavracij ali Doživetij ter za posredovanje Ponudb Uporabnikom prek Storitve je, da Predstavnik Restavracije in Predstavnik Doživetja opravi Registracijo v Storitvi ter sklene pogodbo s Ponudnikom storitev.

    1. Za Registracijo v Storitvi mora Predstavnik Restavracije ali Predstavnik Doživetja posredovati naslednje podatke in informacije:

      1. ime Restavracije ali Doživetja, registracijske podatke subjekta, ki upravlja Restavracijo ali Doživetje,

      2. e-poštni naslov,

      3. telefonsko številko,

      4. delovne dni in ure odprtja Restavracije ali Doživetja,

      5. možne dni in ure za Rezervacije s strani Uporabnikov,

      6. aktualni jedilnik Restavracije ali uradni cenik Doživetja,

      7. fotografije Restavracije ali Doživetja,

      8. ocenjeno število gostov, za katere lahko Uporabnik opravi Rezervacijo prek Storitve v določenem času, ki ga določi Restavracija ali Doživetje.

    2. Posredovanje Ponudb prek Storitve/Aplikacije s strani Restavracij ali Doživetij je prostovoljno.

    3. Restavracije ali Doživetja imajo popolno svobodo pri oblikovanju pogojev Ponudbe, vključno z:

      1. cenami ponujenih izdelkov ter jedi ali cenami ponujenih storitev v sklopu Doživetij

      2. pravili plačil (predplačilo, plačilo po koriščenju Rezervacije itd.),

      3. pravili in pogoji izgube predplačila,

      4. popusti in promocijami ter njihovimi pogoji,

      5. pogoji uporabe Ponudb, vključno s časovno omejitvijo dostopnosti,

      6. največjim številom gostov v okviru Rezervacije,

      7. morebitnimi omejitvami pri uporabi Ponudb,

      8. pravili za dostop do anket o zadovoljstvu,

      9. drugimi pogoji Ponudbe.

    4. Restavracija ali Doživetje samostojno določa vrsto ponujenih storitev prek Storitve in pravila sprejemanja Rezervacij (avtomatsko ali ročno).

    5. Restavracija ali Doživetje lahko kadarkoli spremeni podatke, navedene v točki 5 zgoraj.

    6. Restavracija ali Doživetje lahko uporablja dodatne storitve in možnosti, ki jih ponuja Storitev, pod pogoji, določenimi v Storitvi. Aktivacija dodatnih storitev se lahko izvede na enega od naslednjih načinov:

      1. z oddajo zahteve Restavracije ali Doživetja Ponudniku storitev po telefonu ali e-pošti in aktivacijo dodatne storitve s strani Ponudnika storitev, ali

      2. z neposredno aktivacijo dodatne storitve s strani Restavracije ali Doživetja prek vmesnika Storitve, dostopnega za Restavracije ali Doživetja.

    7. Uporaba Storitve s strani Restavracij ali Doživetja je plačljiva.

    8. Pogodba, sklenjena med Ponudnikom storitev in Restavracijo ali Doživetjem, določa pogoje in pravila plačil za uporabo Storitve, obračunsko obdobje, morebitno brezplačno obdobje, pravila odpovedi pogodbe itd.

    9. Ponudnik storitev si pridržuje pravico do omejitve zagotavljanja storitev, delno ali v celoti, v primeru zamude pri plačilu zapadlih obveznosti s strani Restavracije ali Doživetja.

    10. Restavracija ali Doživetje soglaša z uporabo storitev plačilnih prehodov Tpay in Elavon, prek katerih Uporabnik lahko opravlja plačila za Rezervacije ali nakup Doživetja. Sredstva, ki jih Uporabniki nakažejo za Rezervacije, bodo zbirana na računu Tpay/Elavon. Temelj za sprostitev zbranih sredstev je zahteva Restavracije ali Doživetja, oddana prek Storitve. Sredstva se izplačajo na bančni račun, ki ga Restavracija ali Doživetje navede Ponudniku storitev ob sklenitvi pogodbe ali prek e-pošte na naslov: podpora@foodii.si.

    11. Restavracijo ali Doživetje bremenijo stroški za Rezervacije ali nakup Doživetja in dodatne storitve v višini, določeni v pogodbi, omenjeni v točki 9 zgoraj. Če pogodba ni sklenjena ali ne določa višine stroškov za storitve, ki jih Restavracija ali Doživetje uporablja, se uporabijo stroški, določeni v Ceniku Ponudnika storitev, objavljenem na spletni strani Storitve ali v vmesniku Storitve za Restavracije ali Doživetja.

    12. Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe Cenika, omenjenega v točki 12, kadarkoli. O spremembi Cenika Ponudnik storitev obvesti na izbran način, vključno z javno dostopnim obvestilom v Storitvi, elektronsko pošto ali drugimi sredstvi. Sprememba višine stroškov za Restavracije ali Doživetja zahteva sprejetje s strani Restavracij ali Doživetij prek vmesnika Storitve. Do sprejetja spremembe lahko Ponudnik storitev začasno prekine zagotavljanje storitev Restavraciji ali Doživetju.

    13. Pravila potrditve in odpovedi Rezervacij so določena v 3. členu Splošnih pogojev ter v pogodbi, sklenjeni med Ponudnikom storitev in Restavracijo ali Doživetjem.

    14. Uporaba Podatkov Uporabnikov s strani Restavracij ali Doživetja je dovoljena izključno za namene, določene v Splošnih pogojih in ločeno sklenjeni pogodbi. Restavracija ali Doživetje ni upravičen/a izvajati samostojnega neposrednega marketinga za Uporabnike mimo Storitve, razen če je pridobila izrecno soglasje Uporabnika.


5. člen: POSTOPEK OBDELAVE PRITOŽB

ODGOVORNOST PONUDNIKA STORITEV (ZA UPORABNIKE)

  1. Pritožbe, povezane z zagotavljanjem elektronskih storitev s strani Ponudnika storitev za Uporabnike ter druge pritožbe, povezane s storitvami, dostopnimi prek Storitve, lahko Uporabnik vloži zlasti:

    1. pisno na naslov: Bartez d.o.o., Vilharjeva cesta 29, 1000 Ljubljana - Slovenia

    2. elektronsko prek e-pošte na naslov: info@foodii.si.

  2. Za pospešitev in olajšanje obravnave pritožbe je priporočljivo, da opis pritožbe vključuje:

    1. informacije in okoliščine, povezane s predmetom pritožbe, zlasti vrsto in datum nastanka nepravilnosti,

    2. zahteve Uporabnika,

    3. e-poštni naslov, ki ga je Uporabnik navedel pri uporabi Storitve,

    4. kontaktne podatke Uporabnika, ki vlaga pritožbo.
      Zgornje zahteve so zgolj priporočilo in ne vplivajo na veljavnost pritožb, vloženih brez upoštevanja priporočenega opisa.

  3. Ponudnik storitev obravnava pritožbo skrbno in transparentno, ter o rezultatu obravnave obvesti Uporabnika nemudoma, vendar najpozneje v 14 (štirinajstih) koledarskih dneh od dneva vložitve pritožbe. Če podatki ali informacije, podane v pritožbi, zahtevajo dopolnitev, Ponudnik storitev pred obravnavo pritožbe pozove Uporabnika k dopolnitvi. V tem primeru je Ponudnik storitev dolžan odgovoriti na pritožbo v največ 30 dneh od prejema pritožbe. Odgovor na pritožbo Ponudnik storitev pošlje Uporabniku prek e-pošte na naslov, ki ga je navedel Uporabnik.

  4. Ponudnik storitev ne odgovarja za škodo, ki jo utrpi Uporabnik zaradi neizpolnitve Rezervacije s strani Restavracije ali Doživetja. Prav tako Ponudnik storitev ne odgovarja za izvedbo storitev s strani Restavracije ali Doživetja niti na podlagi solidarne ali subsidiarne odgovornosti, niti na podlagi načel pravičnosti ali tveganja.



6. člen: TEHNIČNE ZAHTEVE (ZA UPORABNIKE)

Minimalne tehnične zahteve, ki jih je treba izpolniti za uporabo informacijskega sistema Ponudnika storitev, vključno z uporabo Storitve in sklenitvijo pogodbe o zagotavljanju storitev, so:

  • imeti računalnik, tablico, telefon ali drugo podobno napravo, povezano z internetom,

  • naprava mora biti opremljena z internetnim brskalnikom in omogočati dostop do e-pošte,

  • v internetnem brskalniku morata biti omogočena shranjevanje piškotkov (Cookies) in podpora za Javascript.



7. člen: PREPOVED POSREDOVANJA PROTIPRAVNIH VSEBIN

Uporabnik, Restavracija ali Doživetje so dolžni uporabljati Storitev skladno z veljavnimi zakonskimi predpisi, določili Splošnih pogojev, uveljavljenimi običaji in pravili družbenega sobivanja ter dobrimi praksami, pri čemer morata spoštovati osebnostne pravice ter avtorske in intelektualne pravice Ponudnika storitev in tretjih oseb.

Uporabnik, Restavracija in Doživetje so dolžni vnesti resnične in točne podatke. Prav tako je prepovedano posredovanje vsebin protipravne narave.



8. člen: IZVENSODNI NAČINI OBDELAVE PRITOŽB IN UVELJAVLJANJA ZAHTEVKOV TER PRAVILA DOSTOPA DO TEH POSTOPKOV (ZA UPORABNIKE)

  1. Podrobne informacije o možnostih, ki jih ima Uporabnik za uporabo izvensodnih načinov obdelave pritožb in uveljavljanja zahtevkov, ter pravila dostopa do teh postopkov so na voljo na spletni strani Vlade Republike Slovenije: Reševanje potrošniških sporov na naslovu: https://www.gov.si/teme/resevanje-potrosniskih-sporov/

  2. Uporabnik ima naslednje možnosti uporabe izvensodnih načinov obdelave pritožb in uveljavljanja zahtevkov:

    1. neposredno pri izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki si ga lahko izbere s seznama izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov: https://podatki.gov.si/dataset/register-izvajalcev-izvensodnega-resevanja-potrosniskih-sporov
      (pravila vložitve pobude so navedena na spletnih straneh posameznega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov)


  1. V skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU) št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 o spletnem sistemu za reševanje potrošniških sporov lahko Potrošnik vloži pritožbo prek platforme ODR na naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL .

Platforma ODR je spletni sistem za reševanje sporov med potrošniki in podjetniki na ravni EU. Gre za interaktivno in večjezično spletno stran, ki potrošnikom in podjetnikom omogoča izvensodno reševanje sporov glede pogodbenih obveznosti, ki izhajajo iz internetnih prodajnih pogodb ali pogodb o zagotavljanju storitev.



9. člen: PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

NAČIN IN ROK IZVRŠITVE PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE (ZA UPORABNIKE)

  1. Ob upoštevanju določb iz točk 2 in 3 spodaj lahko Uporabnik, ki je sklenil pogodbo na daljavo, v roku 14 koledarskih dni odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in brez stroškov, razen tistih, ki jih predpisuje zakon. Pogodba, sklenjena na daljavo, pomeni pogodbo, sklenjeno z Uporabnikom v okviru organiziranega sistema sklepanja pogodb na daljavo, brez sočasne fizične prisotnosti strank, pri čemer se do trenutka sklenitve pogodbe izključno uporabljajo sredstva za komunikacijo na daljavo. Za spoštovanje roka zadostuje, da Uporabnik pošlje izjavo o odstopu od pogodbe pred potekom roka.

  2. Uporabnik ne more odstopiti od pogodbe v primerih, ko so izdelki ali stortve iz Ponudbe:

    1. hitro pokvarljivi (člen 38, točka 4 Zakona z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov),

    2. pripravljeni po specifičnih navodilih Uporabnika,

    3. niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov,

    4. po dostavi neločljivo povezani z drugimi izdelki.
      Odstop od pogodbe je mogoč pred začetkom njene dejanske izvedbe brez navedbe razloga, in sicer prek telefonskega kontakta z Restavracijo ali Doživetjem.

  3. Pravica do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, ne velja za Uporabnika v primeru pogodb o izvajanju storitev, če je Ponudnik storitev storitev v celoti izvedel z izrecnim soglasjem Uporabnika, ki je bil pred začetkom izvajanja storitve obveščen, da bo po njeni izvedbi izgubil pravico do odstopa od pogodbe.

  4. Izjava o odstopu od pogodbe se lahko poda na naslednje načine:

    1. pisno na naslov: Bartez d.o.o., Vilharjeva cesta 29, 1000 Ljubljana - Slovenia,

    2. elektronsko prek e-pošte na naslov: info@foodii.si.

  5. Zaradi brezplačne narave storitev, ki jih Ponudnik storitev zagotavlja Uporabniku, vračila plačil Uporabniku niso predvidena.


10. člen: ODVEZA ODGOVORNOSTI

Foodii Hub d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za nedelovanje spletne strani foodii.si in Aplikacije zaradi izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitev na foodii.si in Aplikaciji. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta so možni izpadi delovanja prikazov ponudb Restavracij, Doživetij in Kulinaričnih dogodkov; ali spletne strani ali motnje prikazov podatkov pri ponudbah. V takih primerih bo Bartez d.o.o. pravočasno obvestil morebitne stranke preko elektronske pošte oziroma objavil "Obvestilo o nedelovanju foodii.si in Aplikacije" na ostalih komunikacjskih kanalih Foodii.si (Facebook).

Foodii Hub d.o.o. ne odgovarja za vsebino, kakovost, pogoje in izvajanje storitev ali blaga, ki jih ponujajo Restavracije in Doživetja in ki so v skladu z veljavnimi predpisi, saj zgolj omogoča povezavo med Uporabniki in njimi.

Foodii Hub d.o.o. ne odgovarja za vsebino, ki je objavljena na spletnih straneh Restavracij ali Doživetij, dostopnih preko povezav, objavljenih na foodii.si in Aplikaciji; in ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala Uporabnikom ali tretjim osebam, ker so se zanesli na objavljene vsebine ali so ravnale v skladu z objavljenimi vsebinami.

Foodii Hub d.o.o. ne daje nobenih jamstev ali garancij, da so vsebine, objavljene na foodii.si in Aplikaciji, popolne, točne in pravilne; in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala Uporabnikom ali tretjim osebam, ker so se zanesle na objavljene vsebine ali so ravnale v skladu z objavljenimi vsebinami.

Foodii Hub d.o.o. ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletne strani foodii.si in Aplikacije utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabniki so dolžni sami poskrbeti za primerno zaščito (npr. protivirusno zaščito) opreme, s pomočjo katere dostopajo do Foodii.si.

Foodii Hub d.o.o. lahko kadarkoli ukine Storitve na foodii.si in Aplikaciji; ali trajno onemogoči dostop do njih, ne da bi bil dolžan o tem obvestiti Uporabnike.



11. člen: OSEBNI PODATKI

Pravila obdelave osebnih podatkov Restavracij, Doživetij in Uporabnikov s strani Ponudnika storitev so objavljena na spletni strani Storitve in Aplikacije.



12. člen: KONČNE DOLOČBE

SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV

  1. Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe Splošnih pogojev v primeru nastopa vsaj enega izmed spodaj navedenih pomembnih razlogov (seznam razlogov je dokončen):

    1. sprememba zakonodaje, ki vpliva na vzajemne pravice in obveznosti, določene v Splošnih pogojih za Storitve;

    2. potreba po uskladitvi dejavnosti Ponudnika storitev z odločitvami, sodbami, sklepi ali smernicami, izdanimi s strani pristojnega organa;

    3. sprememba načina zagotavljanja storitev na daljavo zaradi tehničnih ali tehnoloških razlogov;

    4. sprememba obsega ali pravil zagotavljanja storitev, vključno z uvedbo novih funkcionalnosti, spremembo obstoječih ali umikom obstoječih funkcionalnosti ali storitev, ki so na voljo Uporabnikom;

    5. sprememba podatkov, ki identificirajo Ponudnika storitev;

    6. sprememba načinov zagotavljanja storitev s strani Ponudnika storitev – v obsegu, v katerem te spremembe vplivajo na izvajanje določil teh Splošnih pogojev;

    7. sprememba pogojev uporabe Storitve, ki ne poslabša položaja Uporabnikov v primerjavi z dosedanjimi pogoji.

  2. Ponudnik storitev bo o spremembi Splošni pogojia obvestil Uporabnike najmanj 30 dni pred začetkom veljavnosti spremembe, in sicer z objavo enotnega besedila Splošni pogoji v Storitvi ali na drug izbran način.

  3. Sprememba Splošnih pogojev ne vpliva na vsebino in pogoje pogodb, sklenjenih med Uporabnikom in Ponudnikom storitev pred spremembo Splošnih pogojev.

  4. Splošni pogoji so Uporabnikom brezplačno na voljo kadarkoli v Storitvi in na sedežu Ponudnika storitev. Uporabniki lahko Splošne pogoje kadar koli pregledajo, prenesejo ali natisnejo iz Storitve.

  5. V zadevah, ki niso urejene v teh Splošnih pogojih, se uporabljajo splošno veljavni predpisi slovenskega prava. Izbira slovenskega prava ne odvzema Uporabniku zaščite, ki mu je dodeljena na podlagi predpisov, ki jih ni mogoče izključiti z dogovorom.




INFORMACIJSKA KLAVZULA O OBDELAVI OSEBNIH PODATKOV UPORABNIKOV STORITVE

Spodaj najdete informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov v povezavi z uporabo storitve, dostopne na naslovu www.foodii.si, ter mobilne aplikacije Bartez, pa tudi preko našega profila na Facebooku (v nadaljevanju skupaj imenovano »Storitev«).

Kdo je upravljavec vaših osebnih podatkov in kako nas lahko kontaktirate?

Upravljavec vaših osebnih podatkov je družba Foodii Hub d.o.o. s sedežem na Vilharjeva cesta 29, 1000 Ljubljana - Slovenia, vpisana v sodni/poslovni register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Ljubljani, opr.št. Srg 2025/944.

Kontaktirate nas lahko na naslednje načine:

  • Pisno – pošljite pismo na naslov: Bartez d.o.o., Vilharjeva cesta 29, 1000 Ljubljana - Slovenia

  • Elektronsko – pošljite e-pošto na naslov: info@foodii.si

  • Neposredno z našo osebo zadolženo za varstvo podatkov – g. Denis Potočnik, preko e-pošte na naslov: denis.potocnik@foodii.si

Katere osebne podatke obdelujemo in iz katerih virov jih pridobivamo?

  1. Podatki, pridobljeni neposredno od vas – rezervacija miz, oddaja naročil, registracija računa:

V povezavi z uporabo Storitve za oddajo rezervacij in registracijo računa obdelujemo naslednje osebne podatke:

    • ime in priimek,

    • rojstni datum,

    • telefonska številka,

    • e-poštni naslov,

    • naslov prebivališča,

    • podatki o plačilih,

    • podatki o rezervacijah.

    • podatki o nakupih,

    • geslo za račun.

Če izberete možnost izdaje računa, obdelujemo tudi naslednje osebne podatke:

  • ime podjetja,

  • naslov podjetja (vključno z ulico, hišno številko, poštno številko in mestom),

  • davčna številka VAT).

Poleg tega lahko obdelujemo neobvezne podatke, ki jih dodate v svoj profil stranke, na primer:

  • datum rojstva,

  • prehranske preference,

  • kraj bivanja,

  • druge podatke.

V primeru, da v obrazcu za rezervacijo izpolnite polje »dodatne opombe«, obdelujemo tudi podatke, navedene v tem polju, na primer podatke o vaših preferencah v zvezi z rezervacijo. Upoštevajte, da lahko na tem mestu posredujete občutljive podatke, na primer podatke o prehranskih alergijah. Če ne želite, da te podatke obdelujemo, vas prosimo, da to polje pustite prazno.

2. Podatki, pridobljeni neposredno od vas – podajanje mnenj in ocen

V povezavi z možnostjo podajanja ocen in mnenj o restavracijah, ki so dostopne v naši Storitvi, bomo obdelovali osebne podatke, ki jih navedete ob podajanju ocen/mnenj o restavraciji, vključno z vsebino mnenja ter imenom in priimkom (če bodo ti podatki navedeni).

3. Podatki, pridobljeni neposredno od vas – marketinška sporočila

Za pošiljanje marketinških sporočil o novostih, promocijah ipd., povezanih z našo Storitev, bomo obdelovali naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek,

  • kontaktni podatki,

  • kraj bivanja.

4. Podatki, pridobljeni samodejno ob uporabi Storitve

V povezavi z uporabo Storitve, vključno z obiskom naše spletne strani, se samodejno pridobivajo tehnični podatki o uporabi Storitve in spletne strani, in sicer:

  • IP-naslov vaše naprave,

  • datum in čas obiska naše spletne strani,

  • vrsta spletnega brskalnika in tip naprave,

  • podatki o lokaciji.

Kakšni so nameni in pravne podlage za obdelavo vaših osebnih podatkov?

Vaši osebni podatki bodo obdelovani za naslednje namene in na naslednjih pravnih podlagah:

  • Izvajanje naših storitev, povezanih z rezervacijami lokalov in naročili (z dostavo ali osebnim prevzemom) – pravna podlaga je člen 6(1)(b) GDPR, tj. izvedba pogodbe.

  • Podajanje mnenj/ocen o restavracijah – pravna podlaga je člen 6(1)(a) GDPR (vaša privolitev).

  • Marketing naših storitev in storitev partnerjev – pravna podlaga je člen 6(1)(a) GDPR (vaša privolitev).

  • Zagotavljanje varnosti in pravilnega delovanja Storitve – pravna podlaga je člen 6(1)(f) GDPR (naš zakoniti interes).

Poleg zgoraj navedenih glavnih namenov bodo vaši osebni podatki obdelovani tudi za naslednje dodatne namene:

  • Uveljavljanje in obramba pred morebitnimi zahtevki, povezanimi z našimi storitvami – pravna podlaga je člen 6(1)(f) GDPR (naš zakoniti interes).

  • Obravnava vaših pritožb, vprašanj ali zahtevkov – pravna podlaga je člen 6(1)(f) GDPR (naš zakoniti interes).

  • Ustvarjanje analiz in poročil za naše interne potrebe – pravna podlaga je člen 6(1)(f) GDPR (naš zakoniti interes).

Avtomatizirana obdelava osebnih podatkov

Podatki, ki jih zbiramo v povezavi z uporabo naše Storitve, se lahko obdelujejo na avtomatiziran način, vključno s profiliranjem. Kljub temu takšna obdelava ne bo imela pravnih posledic ali drugače bistveno vplivala na vašo situacijo. Upravljavec lahko uporablja vaše osebne podatke, kot so kraj bivanja, poštna številka ali podatki o lokaciji, z namenom prilagoditve ponudbe vašim potrebam, vključno s priporočili restavracij v vaši bližini.

Ali je posredovanje osebnih podatkov obvezno?

Posredovanje vaših osebnih podatkov je prostovoljno. Vendar brez teh podatkov ne boste mogli v celoti uporabljati storitev, ki jih zagotavlja Storitev, vključno z ustvarjanjem Računa in oddajanjem Rezervacij.

Komu bomo posredovali vaše osebne podatke?

Prejemniki vaših osebnih podatkov bodo predvsem Restavracije, pri katerih prek naše Storitve oddate Rezervacije.

Prejemniki vaših podatkov bodo tudi naši pogodbeni partnerji, zlasti tisti, ki zagotavljajo pravilno delovanje Storitve, kot so IT ponudniki storitev, in subjekti, ki za nas izvajajo storitve, povezane z marketingom, na primer oglaševalske agencije. Ti subjekti obdelujejo osebne podatke na podlagi sklenjenih pogodb z nami in v skladu z našimi navodili.

Vaši osebni podatki lahko postanejo dostopni tudi javnim organom ali drugim subjektom, če to zahteva zakon. Prav tako vas obveščamo, da ne načrtujemo prenosa vaših osebnih podatkov v države zunaj Evropskega gospodarskega prostora. Če bi se takšna potreba pojavila v prihodnosti, bomo to storili le v obsegu, ki ga dovoljuje zakon, in vas o tem pravočasno obvestili.

Koliko časa bomo hranili vaše osebne podatke?

Vaše osebne podatke bomo hranili toliko časa, kot je potrebno za izvedbo naših storitev, tj. za izvedbo Rezervacij, in za čas, ko imate pri nas registriran Račun. V primeru obravnave pritožb ali uveljavljanja zahtevkov bomo podatke hranili do zastaranja teh zahtevkov. Če podatke obdelujemo za marketinške namene, bodo ti podatki obdelovani do preklica vaše privolitve za obdelavo.


Kakšne so vaše pravice v zvezi z obdelavo osebnih podatkov?

V povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov imate naslednje pravice:

  1. Pravica do dostopa do vaših podatkov, vključno s pravico do pridobitve kopije podatkov.

  2. Pravica do zahtevka za popravek podatkov.

  3. Pravica do izbrisa podatkov (v določenih okoliščinah).

  4. Pravica do omejitve obdelave podatkov.

  5. Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu za varstvo podatkov, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši predpise GDPR.

Če se vaši podatki obdelujejo na podlagi privolitve, imate pravico kadar koli preklicati to privolitev v obsegu, v katerem se podatki obdelujejo na tej podlagi. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki je bila izvedena pred preklicem. Če je pravna podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov zakoniti interes Upravljavca, imate pravico ugovarjati obdelavi vaših osebnih podatkov.

Za uveljavljanje zgoraj navedenih pravic nas kontaktirajte z uporabo kontaktnih podatkov, navedenih na začetku tega dokumenta.

Ljubljana, 02.04.2025

Pravilnik o izvajanju dodatne storitve “Michelin Guide”

Poglej "Pravilnik o izvajanju dodatne storitve Michelin Guide"

Pravilnik o izvajanju dodatne storitve Meta

Poglej "Pravilnik o izvajanju dodatne storitve Meta"

Pravilnik o izvajanju dodatne storitve “TripAdvisor"

Poglej "Pravilnik o izvajanju dodatne storitve TripAdvisor"